ساخت ناوشکن های پیشرفته در دستور کار نیروی دریایی است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 111
نویسنده : علی

 

 

 امیر دریادار سیاری به مناسبت 7 آذر، روز نیروی دریایی با برنامه زنده سلام ایران رادیو ایران گفتگو کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش طی سخنانی در این برنامه رادیویی تاکیدکرد: در کشور ما ساخت ناوشکن در دستور کار است که پیشرفت در ساخت و فناوری آن یک مسئله بسیار مهمی است که به آن دست پیدا کرده ایم و اکنون به دنبال ساخت ناوکشن های پیشرفته تر هستیم.

 به گزارش شبکه رادیویی ایران؛ امیر دریادار حبیب الله سیاری در گفتگوی تلفنی با برنامه رادیویی سلام ایران افزود: پیشرفت تسلیحاتی کشور یک چیز مشخص و قطعی است و برای دفاع نیاز هست سلاح های مدرن و به روز داشته باشیم و فرماندهی معظم کل قوا نیز بارها تاکید داشتند که ما باید سلاح، ناو و سایر تجهیزات پیشرفته مورد نیازمان را خودمان بسازیم و در این راستا هیچگاه قصد تعرض به منافع و منابع دیگر کشورها را نداریم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین خاطرنشان کرد: امروز توانمندی ساخت ناوهای موشک انداز را پیدا کرده ایم که هیچ کشوری در دنیا باور نمی کرد ما در کمترین زمان ممکن به این توانمندی بالا برسیم.




:: برچسب‌ها: ناوشکن،سیاری، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: